ІНЖЕНЕР ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ
- Розрізняєш постійний струм від змінний?
- Вмієш тримати в руках паяльник і любиш це?
- Відрізняєш польовий транзистор від біполярного?
- Зможеш десятирічному хлопцю пояснити що таке осцилограф?
- Тоді ми будемо раді дати тобі можливість істотно підвищити свою компетенцію займаючись улюбленою справою.
У зв’язку з розширенням, Компанія Mobile Soft , яка займається розробкою та серійним виробництвом електронного обладнання з 2006 року, шукає продвинутого інженера технічної підтримки.
Детальніше - на mobilesoft.com.ua та mobileelectronics.com.ua
Обов’язки:
- Технічна підтримка клієнтів Компанії по телефону, по електронній пошті та в Інтернет форумі.
- Відповіді на питання щодо продукції компанії та технічна допомога у вирішенні проблем клієнтів.
- Забезпечення зворотного зв'язку від клієнтів до відділу розробок .
Основні вимоги до кандидата:
- вища освіта (бажано технічна);
- наявність загальних технічних знань;
- гарні комунікативні навички (вміти спілкуватися з клієнтами по телефону, бути ввічливим, грамотно говорити і писати);
Що нам важливо?
- здатність швидко навчатися, вміння переймати досвід і ділитися ним;
- бажання розвиватися професійно;
- вміння працювати в команді;
- відповідальність та не конфліктність.
Ми пропонуємо:
- цікаву роботу;
- роботу в комфортному в офісі (500 м від метро Житомирська);
- навчання всередині Компанії;
- роботу в молодому та дружньому колективі;
- графік роботи: пн – пт, з 9:00 до 18:00.
Чекаємо Ваші резюме (обов’язково з номером телефону) на пошті mia@mobilesoft.com.ua